19 juli 2012

godmorgon!
Jag har sovit i soffan från halv 6 :P
galet va högljudd man kan va när man sover. :P
haha!

Vill ba somna om, huvudet är tugnt. ögonlocken är tunga.
men vad hände med det galet bra vädret, hehe, fast jag är fatiskt sugen på regn.
japp, jag sare!
ska jag fortsätta sova i soffan lr ska jag ta tag i mig själv. har redan tvättat en maskin tvätt och torkat.
jag jobbar på bra när jag sover. :P
haha, börjar inte förens 15.00 idag. :) Jippi! Kaj? Yay! Vad har kaj med allt att göra? :P haha!!
Ååh vad jag är sugen på att fara å bada!! I mitt sörmjöle! Mitt lillskärsudden! <3

va hos mika igår, puss! åh vilken underbar katt! så otroligt söt!! man blir helt kär!!

nu ska jag nog ta mig en funderare påom jag ska sova lr va vaken, med stängda ögon.
Hur många gången har man inte dragit den,
Näe, jag sover inte, jag vilar bara ögonen.
Nämen det är så ljust här.
haha! Puss!

PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar