18 juli 2012

Jag är så trött..

Har jobbar 24h, ville egentligen bara hem å sova. men när jag fick reda på att vi skulle fara till mika å emils nya lya vart jag ju nöjd, kändes onödigt att åka hem för att sen åka tillbaka. dock känner jag delade känslor om de just nu när jag sitter och slumrar till på YEEZ Hemmakväll medans jag tittar på när rasmus slavar bort på jobbet.
men ska bli galet kul att se vars och hur dom bor :)
Dock blir det inte så sent med tanke på att jag har ett nytt dygnspass i morrn, :P ha!
I'M WORKIN LIKE A BOSS!! Haha, höll på skriva boobs, haha!!
MY MILKSHAKES.. oj nu är jag trött. men nu äre bara 30 min innan de blir midda och sedan Älskade mika! Å mark är där :D YAY!! Trevlig familj de där :)
Å ska få träffa mikas nya katt, som jag kommer vara rädd för iaf ett tag.
Jag är inte rädd för min katt men för rasmus. inte för udda inte för schampie men för awesome, och alla andra katter i hela världen. :S haha!! Galet!

Men nu ska ajg slå igång nå Claes Trofobik på Youtube, och njuta. gör det du oxå!! Puss!!

PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar