21 juli 2012

så skönt att itne göra nånting alls.
till och mig tankarna är på paus.
det ända jag behöver är att andas..

även om det inte alltid händer så mkt på jobbet så får hjärna aldrig riktigt slappna av.
man sover dåligt och är alltid på halvspänn.
så njuter jag! sov typ 12h i natt :)på nått sätt tror jag att de behövdes!

Känner att ajg måste köpa mig en nya telefon, min har börja ge upp.
men känner att jag borde vänta tills femman kommer ut så fyra kommer sjunka i pris :)
har även börjat fundera på en kamera, kommer ju behövas i Indo,
ursh så taggad jag är!
men nu  närmast är ajg taggad på sthlm. :) lr på folket där :)
sjävla sthlm får ajg panik över :P haa!

önskar er alla en fortsatt trevlig helg!
ps nu har vi fått ny granne, har ännu inte sagt hej, men ajg har tjuvtittat på henne :)
hehe! Puss!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar