7 dec. 2011





Ursäkta frånvaron.

men som ni alla vet så har jag inte varit hemma utan i Lövånger.
Bara myst, pysslat och höjt julstämningen. :)
bakat saffran skorpor, kokat Choklad knäck.

hjälpt mamma slå in fina paket, Gick lite överstyr med det är kul. :P haha!!
Frank&Judit kommer få väldigt fina packet ;)
Hur mysigt som helst att va meed mamma, synd bara att det inte händer så ofta. :/
Ursh va jag saknar henne!!

Gjort jätte fina burkar till allt som är bakat,
få kanske ta och lägga upp bilder på dom sen. :P

Issa & Marin kom även på besök till emma. vi gjorde galet fina Tändsticksaskar, och burkar. otroligt mysigt.
det ska vi göra om! :D

Spenderat massor av pengar på varuhuset, som vanligt.
Köpte ett par sjukt fina JulGardiner. galet så fina.

Va har vi mer gjort? Ja, vi har väl mest bara mysigt och uppskattat varandra.
Tack Emma&mamma för att jag fick vara med er.
varit en Ritkigt FamiljeHelg. först pappa, sen imma, sen mamma!! Jag Älskar er!!

Nu är ljusen tända, julmusiken i gång. väntar bara på att hjärnan ska vakna,
måste verkligen börja jobba på fördjupningsarbetet. och uppgiften, som ska redovisas på fredag. vi får se när jag kan sätta igång.
Klockan är 9.10 detta är ekot.

Puss på världen!! puss på snön!!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar