7 dec. 2011

Hello


Entrecote, pommes, hartecoverts, Jodu. ritkigt behagligt. :)

i morse va jag pigg och alert. men nu är jag som en ZOMBIE...
på förmiddan, städade jag, tvättade jag, massa grejs. tänkte fortsätta men orkaen rann som ur mig :S
men ursh så jag mår bra. kärleken bubblar nästan över i mig.

Igår duschade vi äntligen Udda.
Lr bajskatten som hon har blivit kallad de senaste dagarna. :P
Jäklar i mig va äckligt. hon skrek, jag skrek. bajs överallt. :S
trodde hon skulle hata mig för alltid efter. men hon va så tacksam och nöjd med sin blöta bak/svans. haha!1 Helt galet.

Ännu inte fått nått besked från Kvinnok. :S
Jag är less på vänta.
att vara ovis är jobbigt.
Hoppas det kommer i morrn då.

I morrn är det skola. även fredag. sen äre helg igen. haha! hade söndag i går så. känns ba fin fint :P haha!!

På fredag börjar även UMEÅ CHRISTMAS MARKET :) Åååh vad jag längtar. :)
Måste även göra en checklista över vilka som är kvar att fixa presenter till. :P hah!

Näe nu ska jag ta å öppna psykiatriboken. läsa lite, sen får vi väl se om jag pallar plugga mer. :P haha!! :S

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar