3 dec. 2011

Hej Lövånger!

Nu har jag äntligen kommit till mysa lövånger.
dock så har emma inte kommit hem än, hon är på kurs.
hon ska bli "pappa" Dvs. Fritidsledare :p HAHA!
However, tobbe är hemma och jobbar på rummet innanför köket.
blir riktigt fiint. ska bli spännande att se när dom är klar :)

jag och pappa sitter på varsin iPhone och spelar wordFued mot varandra. HAH!
bli lax till midda, en spännande som jag aldrig gjort förut. :P
Får berätta sen hur ledgendary den blev. :P hah!

I morgon/kväll är det bara mys pyssel och kärlek på schemat.
mensvärk, men kärlek i hjärtat!
Saknar dock mina bäbisar och älsk. men träffar som ju snart igen.

Får se om jag stannar lite längre dock, så jag hinner träffa kära mor :)
Vi får se vad det blir. :)

Va förbi Kära Varuhuset och hittade massa fina saker.
hittade ett par Gardiner som va helt INSAINt fina.. ångrar att jag inte köpte dom.
men som va ganska så dyra. men galet galet galet fina!! ;P

Önskar er en fortsatt underbar helg och massa kärlek!!
puss!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar