2 dec. 2011

Ligger här i värdens mysigaste gästrum/hus, och mår bra. :)
Kan nog inte klaga på nått, :)
Är i lantvallen hos faster och myser.
Och imorgon bär det av till lövånger. :)
Få träffa emma lite, och kanske mysa sönder :)

Synd bara att hon ska på kurs på dagen men,
Jag är iaf ledig tills på torsdag. Men ska nog plugga lite.
Kanske inte är allt för svåra grejer, men jäkla mkt, lätt att blanda ihop.

Inatt har jag för tillfälligt bytt ut en älskling man, mot en annan, en snarkande sådan oxå.
Älskade papi. Men som tur så är öronpropparna med.
Så det ska nog gå bra. :)

Tror humöret börjar bli lite lugnare, hoppas jag iaf. :)
Pallar inte att folk ska behöva gå på tå för min skulle,
Bara för att jag börjar gråta för minsta lilla, haha!!
Men sånt händer snart är det över och jag är tillbax till mitt vanliga jag.

Näe, nu ska jag ta och plugga in öronpropparna och somna i en galet skön säng!!
Sovgott drömsött godnatt! :)


PEEZOUT!!

1 kommentar:

  1. Tack jag håller med! Jag visste inte att du hade en blogg hannapanna!? Va fuskigt att du får träffa Emma! Hoppas du får en bra ledig helg :) kram

    SvaraRadera