30 sep. 2011

ja, jag vet inte rikigt vad jag ska säga...
denna dag har sugit från början till slut. (än så länge iaf)
Börjar med att jag bara får sova 3 timmar..
kommer till praktiken, går sjukt bra.. trodde jag ja..
tydligen så är jag fortfarnade värdelös...
Jag tar inga egna intiativ.(kan inte stava till de)
Jag suckar varje gång jag får en förfrågan.
jag kan ingenting.. fine.
men när hon nämnde att jag suger på patient kontakt brast det..
Jag är opassande och högljud. jag anpassar mig inte. och säger opassande saker..

Näefyfan. det vart för mkt. det enda jag vet att jag kan tar hon i från mig.
det ända jag vet att jag är sjukt bra på, och det som varit mitt mål med livet tar hon ifrån mig. fyfan, jag led igenom samtalet. försökte hålla i mot gråten, men den låg i halsen hela tiden.

sög sög sög.
och för att toppa det ville hon att jag skulle gå en dag till.
så när det är dags för lunch, ringer jag skolan, och förklarar situationen, lr ja jag gråter väl mest. känner mig total värdelös.
hon ska ringa och fråga varför jag måste gå en dag till.
jag kör på resten av dag. så gott som jag kan. (utan självförtroende)
det sista hon säger är att jag inte behöver gå den sista dagen, att jag borde ha sagt att jag va livrädd för sår, blod, och allt sånt tidigare. då hade hon bedömt annars.
visst, men det var det tyngdpunkten vid halvtidsbedömningen från mitt håll iaf..

visst, hon är jätte trevligt. och vill bara väl. men jag tycker inte den är rättvis.
och nu när jag har sovit på saken så kom jag på att.. om hon(DOM) tycker jag är dåligt på patientkontakt så kan dom inte ha sett mkt av mitt arbete.

jag slutar för dagen, depp som aldrig förr. men ändå lättad att jag slipper jobba i morrn. går till omklädningsrummet, städar ur skoåpet, och ska gå å lämna tillbaka kläderna... dom stängde 15.30 (dom öppnar 07.00 jag börjar 06.45. dom stänger 15.30 jag slutar 15.30) hur i hvete äre tänkt att man ska hinna fixa med kläderrna. så jag tog med mig dom hem. får väl lämna in dom nån annan dag. :P

när jag väl kommer hem vill jag bara slänga mig i sängen och somna. öppnar balkongdörren går på toa, och ska gå in i sovrummet (vi har börja ha den upp)
där ligger awesome och tuggar på ett fågelhuvud. brevid han ligger en ganska så stor fågelkropp. och det är fjädrar över allt. jag kastar ut katt och fågeln, slänger ner överkastet på golvet och slänger mig i sängen och somnar direkt. orkade inte bry mig mer. orkar fortfarande inte bry mig mer..

funderar på om jag ska te lövåånger ikväll, men vi få se när imma åker förbi. åker med dom isf.
svampplock, bärplock, skog, träd, och familj!!
skulle va kul att fara ut till pappa oxå. vi få se vad det blir!!

hoppas ni har haft en bättre dag!!!


PEEZOUT!!

1 kommentar:

  1. jag måste hålla med dig!!! Om dom tycker att du är dålig på patientkontakt kan dom ju inte ha sett dig jobba!!! Jag skulle lätt vilja bli omskött av dig ;) puss

    SvaraRadera