30 sep. 2011

Multimedia message

Ååh älskade Felix!!

Igår fick jag träffa och puss på Felix för första gången. 
Micha smugglade in mig :)
Jag har aldrig sett nått sötare i hela mitt liv!!
Oj vad jag inte kunde sluta pussa på han!!!
Jag är så förälskad!!!

Nu är man på väg till sista dagen på praktiken. :) sköönt!!! Dock så fick jag bara 3-4 h sömn.. Men är ändå piggare än vad jag trodde jag skulle vara. :) går väl fortfarande p moln efter gårdagen. :)

Ska bli spännande att se hur dom tycker det har gått. Jag tycker det har gått riktigt bra. :) men då vet ju jag att jag är sjukt awesome! Haha^^

Funderar på om man kanske ska till lövånger i helgen. Sugen på att plocka svamp. Men vi få väl se :)

Håll tummarna för mig idag! Och jag önskar er alla en underbar dag :)

PEEZOUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar