2 okt. 2011

Multimedia message

For till lövånger!!


Känns skönt. Bara slappa. Varit och plockat gigantiska kantareller. :)
Varit förbi och kollat på Annelie och Tomas stuga. Jätte fint. Vilken utsikt, vilket läge. :) jätte fint.

Har även suttit och tittat på hundratals fotografier. Hahah. En massa skratt. :) men ursh så söt man va när man va liten :P 

Nu ligger man i soffan och väntar på att rensadeln i ugnen ska bli klar. Börjar bli hungrig :P 
Stannar i lövånger till i morgon eftermiddag kr kväll få se 3)
Har föreläsning på tisdag. Spännande att få börja kursen. Ordentligt:)

Men måste nog läsa lite i kapiteet. Dock så är boken dyngsur. Jag undrar vad jag drömde inatt. Allt från säng bordet låg på golvet. Snusar, medicin, deo.. Och ett stort glas med vatten över allt... Hahah^^ va ba att ställa sig och tårna mitt i natten. Gaalet.. 

Men men, annars? Jag har det grymt bra!! Men saknar älsk och mina bäbisar!!  

Kärlek till er alla! 


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar