15 maj 2011

Hej,

Tydligen har min blogg legat nere.
jag har inte kunnat uppdaterat men nu så :)
tänkte om ni undrade varför det har varit lite tööörftigt..

I helgen har jag gjort absolut ingenting. eller i fredags va jag å michaela i piteå med Tindra hos en hjärtspec, men det va inget :D Han trodde de va Hypothyreos..
vi stannade till i lövis på väg hem, och blev bjudna på midda.. guld.
underbart att träffa Imma Och Mamma :D

Min älskade blåbär till man är underbar.
han vet att jag älskar böcker men inte kan läsa.- (jag kan men jag orkar inte)
Så han har högläsning till mig. :) han är så jävla söt.
just för tillfället är det Harry potter och hemligheternas kammare :)
jag har aldrig läs böckerna och tyckte det va en bra ide.

som ni kanske vet är stygnen tagna på schampie och udda, och dom har nu fått vara ute och sprungit. men på awesome väntar vi ett tag.. han har knappt läkt ihop nån ting..
han är väl där å sliter när vi inte ser..
hahah!!

Men men, i morrn ska jag till skolan, jag har INfusion... tur med toube :D KÄÄÄRLEK!
Och som tur så har jag jessica med mig :D Och kanske nån till. och jag hoppas jag inte har missat allt för mkt av det jag en gång tidigare missat. blir att titta efter i morrn.
även i morrn hoppas jag att få träffa papi!! I miss him soo much!!
och kansek dra en sväng förbi farmor :D

Hörde att svante kommer upp kring den 10 juni. .)
Och jag ska på bröllop den 27 augusti. :D

Älskade kusin ska gifta sig.. kasnek jag redan har berättat men men.
Han ringde även och frågade om jag ville hålla tal. och ja klart jag vill. men inför 70 pers. ouff, det är tufft. Han är iaf grymt underbar coh jag saknar han så.
PLus att han ska gifta sig med sitra, världens vackraste kvinna?! Otroligt :D

Hur som haver. jag hoppas fortfarnade på att mjos ska städa klart och känna peppen över att fara till maxi. :D YAY!! men vi får väl se!!

på tisdag är jag tillbaka på praktiken och då ska även jag få besök av ellinor. :)
blir spännande och se vad jag får för "betyg" halvvägs :D

How ever!

PEEZOUT COUSIN N HI`S BEAUTIFUL FIANCEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar