23 maj 2011

snart är praktiken över, känns både bra och dåligt.
varit riktigt roligt, men ändå så galet slitigt..

Idag ringde Barbro, (tegsgården) från den 20/6 till den 7/8 jobbar jag nästan heltid, 97,7 %
Känns oxå dubbelt. jätte roligt att jag ska få jobba men jag vette tusan hur jag ska palla :S
Jag hade önskat 50 lr 75% det hade jag nog överlevt, men en heltid :S Fyfaan.
Antar att jag inte ska klaga men fyfan :S jag vågrar ju som inte säga att jag vill ha mindre heller, då lär jag ju inte få nånting. och pengarna lär jag ju behöva.. :S Men ursh. vill bara krypa in i ett hörn och stanna för alltid!!

Har inskolning 13/6 till 15/6 kanske nån dag mer få se.
Hur som haver så är ju pengar bra.

Jag mår annars någorlunda bra, ska väl inte klaga. död men bra. :D
just nu sitter jag mest bara och väntar till att man får sova. har sån jävla huvudvärk.

I love Rasmus!

PEEZOUT ARBETSMYROR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar