10 maj 2011

Hoj, nu är det igång igen :)
Har redan varit hos 3 pers.. Men det fjärdefick jag inte följa med på..
Men det lider ingen nöd på mig.
Jag sitter ute i solen och workin on me tan!! :)

Känner ett galet sug efter solarium :)
Jag måste ju va brunare än Sarah när hon kommer hem.
För er som inte vet så är hon i Thailand i 6 veckor. Och kommer hem snart :)
Ursh vad jag saknar henne!!!!

Jag saknar även klassen en massa, känns så galet tråkigt utan dom..
Vi måste styra upp nått i sommar :)

Solen skiner fåglarna kvittra oh alla katter är kastrerade.
I dag ska vi ta bort stygnen på schampie, och kanske udda. Få se :P
Men för awesome dröjer det minst en vecka.
Funderar om jag ska dra på han tratten. Såg i morse att han vad varit där och bitit.
Men han är ju så förbnnt smart så han försöker med alla sätt det finns att ta av sig den... Men men. Få kanske ge det ett till försök!
Sovmorgon i morse började inte förens 8 :)
Och i morgon är jag ledig! Guld :)
Och snart kommer även underbara mjos hem :)
Hon lär ju ha jobbat hårt på brännan så henne lär man ju inte klå. Haha. Nu fick jag just vete att jag slutar. :) jag får sätta mig ute i solen och jobba på de istället :)

PEEZ OUT SUNTANNERZ

1 kommentar:

  1. Dom hade ringde och frågade om jag kunde jobba lite extra så tänkte jag måste se om ja pallar de eller inte. Sen behöver man alltid pengar ;)

    SvaraRadera