27 feb. 2011





Shosho!

Händelserik helg?

Va grymt full i fredas, det va riktigt trevligt.
Jag emma tobbe martin och Älsk va ute och busade. :)
Riktigt riktigt trevligt, det märks i min kropp kan ajg säga.
Fortfarnade bakis. känns som mina inre organ hatar mig, som gör ont. :/
Men men, jag har ju bara mig själv att skylla.
i lördas så for jag och imma och åt på sagamiiii, (11.00)underbart. ändå en underbar bakis mat, ;D
och plus att jag fick träffa min älskade sarah!!
sen for vi vidare på maxi, träffade heidi, fikade lite, tog på heidi lite. hon har en galet söt mage, ändå inte länge tills hon ska föda, gaaalet :)
sen så får jag å imma förbi farmor en snabbis, sa hej :) hon va faktiskt ganska klar i huvudet :D
for sedan hem och gick och la mig. vaknar av att rasmus säger att vi har besök. (20.30)
Angi och dekman kom förbi :D Underbart!! Jag saknar dom!!!
sedan kom pehr och han va i fullgas, han försökte få mig att drick men det va svårt, så efter många försök gav jag upp och gick och la mig och sov. (01.30)

och i morse va jag nästan uppe med tuppen, är fortfarnade bakis, men oerhört taggad!! Min älskade mika ska komma ppå besök!!!!!! Jag saknar henne så ajg blir galen!! men som tur så flyttar hon tillbaka snart :)

Bästa med helgen är!! människorna, först mami!! vi gick runt på stan lite i fredas sen åt vi midda på "TAMIGIHALLEN" helt okej faktiskt men vart lite besviken. idisk mat är nog inget för mig. men naan brödet va underbart.

sen har jag fått spendera mkt tid med IMMA!! underbart! jag saknar allihopa! nu måste jag bara umgås med papi så är jag komplett!!

Jag har världens bästa familj!!

funderar på om jag ska gå å väcka rasmus, eller om ajg ska låta han sova ut.
ska iaf försöka tvätta lite innan mika kommer.

Funderar på grillat i kväll, det tror jag skulle va ledgendary!
hur som helst så är ajg så less på pizza burgare och annan skit så puss!

PEEZOUT! I DID MY CRIME, NOW I DO THE TIME! BAAAKIS...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar