5 mars 2011




Jag som ni kanske vet så har jag fått jobb :)
har varit på inskolning på Castor (tegssjukhem)

det har gått jätte bra :) varit jätte kul. haft galet ont i rygg och fötter. men jag antar att man vänjer sig. :)
jag har fått testat på det mesta. men ändå inte allt. de boenden va så mysiga. vissa mer och vissa mindre. men alla va mys på sitt sätt. :P haha!!
sista dagen fan jag en stor överraskining på ett rum, så bajs är ingen fara. Än så länge, även om det va galet, galet.



på måndas ska jag inskolas på pollux (tegssjukhem) ska bli spännande att få träffa de spännande människor som bor där oxå :D bara bita ihop och hoppas om att michaela och andres soffa är ledig denna vecka oxå :D

på Måndag går jag kväll, 13-21.30 tis, 07-16.30 och Ons 06.45- 16.00 :) sen får vi väl se om jag behöver nå mer. vad jag har hört är det lite tuffare att jobba nere på pollux, än på castor. men det är ju bara vänta och se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar