25 feb. 2011

Ändrade planer.
Tydligt får jag inte börja inskolningen på tegsgården, utan TegsSjukhem castro pollux tror jag det hette. :) Men men, det går väl lika bra de :) Hon sa ju att jag ändå skulle få göra de senare. så :)
det är fortfarande samma tider, så jag måste ta ledigt från skolan några dagar. men det är det värt, :)

Sitter på YEEZ och är en tönt! väntar på att mami ska komma till stan :)
så får jag träffa henne! det va ju typ 60 år sen :( Jag saknar henne!!
Tycker det är så tråkigt att alla har flyttat i från mig :/ både mamma pappa och imma. :/
tur jag har min "egna" familj kvar. :P (Rasmus, schampie, udda, awesome) så jag ska väl inte klaga. men jag vill att alla ska bo ett stor hus tillsammans. :D haha!! då behöver man inte sakna någon. :)

Mina galna drömma :P

Jag sitter här å fryser. dom brukar alltid ha galet varm här men nu äre fasen kallt! :/ Kan bero på att jag har leggings på mig, vilken jag aldrig har annars. men men.
nu ska jag fortsätta med lite bloggläsning, sen förhoppningsvis är mami här då jag är klar :)

PEEZOUT!

2 kommentarer:

  1. fan mådde riktigt svinigt igår då jag kom hem och fick feber å shit. Men idag mår jag prima. skum vinterkräksjuka de där.
    ska ni ut ikv ? isf vart ?

    SvaraRadera
  2. Fan att jag såg den så sent kommentaren, vi va jätte ute och jag va jätte full!!

    SvaraRadera