24 feb. 2011

JAG HAR FÅTT JOBB! :D

En helt vanlig morgon. sitter i bilen på väg till skolan, då telefonen ringer.

Det är chefen från tegsgården. :) Hon sa : hej du kan du komma på inskolning på Tisdag ons och tors? (Det va ju snack om sommar jobb, inte nu) Men jag överlycklig säger så klart jag.
så jag måste ta ledigt från skolan i 3 dagar, :D Men det hoppas jag att det är värt.

Nu gäller det bara att jag håller mitt luktsinne(kräkreflexerna) lugna. Bajs är ingen fara. men doften av bajs är jobbig. men som jag har hört så "vänjer" man sig. :P
Så jag tror att jag kommer klara det bra :D
Lite tråkigt att jag inte få bli inskolad av michaela dock, men man kan ju inte få allt här i livet, :P haha!!

jag har sådan tur, :) och jag ska tydligen inte bara bli inskolad på tegsgården utan alla hem som chefen har hand om. :D

WISH ME LUCK!! PEEZOUT!!

2 kommentarer: