17 feb. 2011

Energilös!! Har tappat all av den lilla energi jag en gång hade, det var inte mkt men den fanns där!
Klockan är lixom 20.39 och jag ligger redan i sängen!?
Hela dagen har varit en kamp mot dragningskraften!
Ögonlocken har varit tunga som två tegelstenar!
Hjälper inte att läraren är som ett sömnpiller! Skaffa jobbigare röst!
Jag vill bara sova hela tiden!
Har märkt att jag går uppför tidigt!
2.5/3timmar innan vi börjar stiger jag upp,
Jag tar meducin, tar ut öronpropparna, går på toa,
duschar och borstar tänderna, torkar mig, klär på mig, sminkar mig,
allt detta tar ungefär en/ en och en halv timme, sen då?
Då måste jag sitta och vänta på att bussen ska gå, ungefr 1 timma innan vi börjar på skolan?!
Nog fortfarande inprentad att det tog hundra år att komma till skolan när jag bodde på ersboda :P


Jag vill ha värme, jag vill kunna gå ur och gå utan att tappa en kroppsdel för att den förfrusit! Behöver inte va plusgrader men typ -5 istället för de -50 som är nu! Tur det ska bli varmare! :)

Nu ska jag nog ta och sova, kanske får nått vettigt gjort i morrn?!

PEEZOUT! SLEEPTIGHT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar