19 feb. 2011

Spännande, sen senaste inlägget har det hänt mkt, :P

I går va jag å "jobbade" på ett jobb!

Michaela ringde mig på morgonen och frågade om jag va sugen på att jobba nått i sommar,
(Hon jobbar på tegsgården)Och tänkte direkt att näj!
det kan jag inte, jag vågar inte!! jag vill inte!!
Men sen kom jag på att jag måste ju börja jobba nån gång!
Pengar behövs och kundskap och erfarenhet.
så jag svarade ja,
Skrev snabbt ihop ett cv och tog mig ner till stan där jag träffade Gizzo,
vi for och hämtade Michaela gick ut med hundarna och sedan mot jobbet,
trodde jag bara skulle lämna ett cv, men det blev så att jag jobbade

Riktigt roligt, Underbar människor, Lite jobbiga dofter, men som jag förstår så vänjer man sig. :P
haha, Nämen det va riktigt trevligt. :)
Så nu ska jag höra med Min lärare om jag kan få ta praktiken där i stället :)
Så jag nog kommer få ett sommarjobb där :D

Happy Happy Happy!!

Dammsugat i dag, duktigt, det har jag dragit ut på i några "veckor! Hahhaha!!
Jag hatar att städa, eller ja iaf hemma hos en själv. men hos andra är de ju kul :D
Hehe, som i går, då dammsög jag hemma hos mjos!! Min älskade vän!

Nyss sett en underbar dokumentär om Bob MYLOVE Marley <3
Så nu nostagliar och njuter jag av reggea :D

Har även hitta en underbar liten kille med underbaraste rösten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar