15 feb. 2011

Hoj, Gårdagen va mysig, men det är alla kvällar älsk är hemma, :)

Åt lite god mat, fläskfile, klyftpotatis storsalladen och bea, sen glass till efterrätt.
Bara lite vardagslyx. :P

Jag är trött i dag. hade väldigt svårt att stiga upp när väckarn ringde. men sen va jag så galet snabb, så nu har jag lite tid över. ska inte möta sara på bussen förens 07.38 tror jag hon sa.
Kan lätt ha misstagit mig, som jag gjorde förra veckan!! N00b!
Men men, ska se om jag hinner göra nå mat eller om de blir fetaostsexiasgodamackan i dag oxå, :P
va för trött i går för att orka ställa mig och göra mat, :/ Men men, Tillsvidare

PEEZOUT!

3 kommentarer:

  1. Vet inte om du hinner läsa det här, men jag tänkte vi/jag tar 9,23 bussen så vi hinner till Pehr i tid å inte kommer försent. I värsta fall skickad jag ett sms om ett tag med planen om du inte läser det här.. ps: jag blöder ds.

    SvaraRadera
  2. Haha!! Underbart!Låter bra! Vi kör så :D

    SvaraRadera
  3. I KNOW!!! Han verkar ju helt sjuk eller hjärntvättad han är iaf creapy och kommer känna starkt hat mot han för alltid!

    SvaraRadera