5 nov. 2011




Känner redan i dag att jag vill till IKEA.

Denna Pall/Puff la jag ner i krogen. jag tog den till kassan, men i sista sekund fick angelica mig att ångra mig.. ska inte lyssna på folk :P haha!!

Hade även den diskutionen med rasmus om denna pall. och han va grymt negativ..
Men sen idag när jag berätta att jag ångrade mig så han ba, varför köpte du inte den..

Jäkla bajs. haha!! Har velat ha en sån typ så länge jag kan minnas. :P haha!!
I-landsproblem :S

men det jag menar är att om det är nån som ska till ikea, så vet ni att jag finns. och vad jag vill ha. :P HAH!!

gårdagen va lat.. fast slog in jätte fina packet, :D jätte nöjd! Ska lägga upp bilder :) haha!!

pluggat lite nu på morgonen, (vaknade upp vid 12.30) lr pluggat och pluggat, jag skickade in uppgiften som jag gjort tidigare. (gav upp)
Nu har jag typ 3 kvar, 3 jobbiga och stora... Bara typ fördjupningen är galet stor. :S jag vill inte!!! Men Men.

Föresten.

Grattis Älskade bror!!
Hoppas du får en underbar dag, och jag saknar dig!!
Kom upp till jul!!!
Kärlek till dig!!

jag måste plugga i dag!! tvinga mig!!!
Puss!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar