3 nov. 2011





Ja, bara att se logon får mig att må bra.
I tisdags följde jag med Danne hem för att Angelica skulle slippa köra till umeå sjukt tidigt. :P vi tog oss i väg vid 7.30 Kom fram ungefär vid 10.30.
Vi gick och käkade Frukost. sedan tog vi oss ur IKEA, (jag vet, väldigt konstigt)
men angelica skulle köpa en jacka. :P Så vi va på vubus, lindex, och H&M.
Och på H&M hittade hon en jättefin kappa. så då tog vi oss tillbaka till IKEA.

Går så klart på övervåningen, för att få lite inspiration. :)
Käkade lunch, tror jag. om jag inte minns fel. :P haha!!
Sedan började jakten på saker, på nedervåningen. :) Hittade faktikst det mesta, lr jag allt jag verkligen ville ha. :P hah!
Och itne allt för mkt impulsgrejer heller. jag va duktig. :p
Men jag har faktiskt märkt att när jag stannar förlänge på ett ställe, smyger sig samvetet på en, och skriker i mitt öra: DET DÄR BEHÖVER DU INTE!!! Hahaha!!!

Köpte självklart ljus, massa bra baka grejer. glasflaskor, glasburkar, JulGrejs. och mkt mkt mer.
När vi va "klar" så märkte vi att jag hade köpt fel lakan, så då fick vi byta. lr ja, få tillbaka pengarna. sen gick vi till panduro. plockade på mig som en tok. Men samma där, samvetet kom krypande.. så det slutade med ett block med fina julpappaer(Scarpbooking) Och några söta ullhjärtan, :)
Sen gick vi till LagerHaus, hittade mer chokladformar, dyra, OJA! :S HAHH!
Sen gick vi tillbaka till IKEA, Käkade midda. och sprang oss igenom Övre&Nedre Plan, då vi hade 20 minuter på oss innan dom skulle stänga. :P haha!!

Men vi hann. så klockan 20.10 tog vi oss ur parkeringshuset och va påväg hem. va hemma igen 00.00

Nu ligger Tjälknölen i ungen och blir underbar.
Rasmus och Angelica ligger fortfarande och sover. men det behöver dom.
Jag sitter och lyssnar på Julmusik och njuter mig bort.
Idag ska jag träffa mamma, Hoppas jag iaf. :) ska ringa och höra när hon kommer till umeå, :) Vi önskar till eder alla en fröjdefull JUL :D

HAHA!! JAG ÄLSKAR VÄRLDEN!! Riktigt kul igår. Men lite för mkt Lycka för en och samma dag.. Haha!! Men Nej, jag klagar absolut inte, men det gör mina fötter. haha!!!

Puss!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar