24 okt. 2011

Stadens ljus!!

For tillsist ner till stan till Konstnärshopen.
och dom har flyttat till större lokaler. :) sjukt bra!! nu såg man så mkt mer. dock mindre bra för plånboken. haha!! Ringde sarah och hon kom och mötte upp mig där. vi va säkert där i flera timmar! :) oj vad jag köpte grejer!! Men bara bra pyssel mys!!

Sedan så gick vi till Lagerhaus, mkt fina saker där. men va redan över budget för dagen. Haha!! kom på att vi va hungriga så vi gick till eastern palace. :) very nice.
men vilken koma!! Galet!!
men rasmus som hade kommit ner till stan för att äta med oss ville itne äta där så efter jag och sarah hade ätit klart, och typ vilat ett tag så begav vi oss till max!!
där satt vi och försökte betee oss som människor, ,men misslyckades. :D

Och nu är jag hemma och lyssnar på käre brors senaste HIT!! stolt som vanligt!!

skola imorrn, Får träffa min älskade grupp!! KÄRLEK!!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar