24 okt. 2011

Jag Gillar Min Familj!
Imma & Thomas massa kärlek!
Mamma & Pappa Massa Kärlek
Älskling & bäbisarna Massa kärlek!
Jag älskar er!

Mitt liv är bra, Jag är nöjd.

Dock lite små less på skolan, men jag tror att det har att göra med praktiken.
Ingen vila ingen ro. Praktik "sommarjobb" Praktik. blev väldigt intensivt, plus elakingarna. haha!

Tror jag ska ta och köra en söka fel på mig genomkörning. nån gång måste man ju få svar på vad som gör ont, varför, och var allt är som inte ska va. haha!!
Te.x impulssmärtorna i (jag har mensvärkregionen) För jag börjar bli ganska less på dom. lr mina miniTumörer på axlarna, haha!! (egendiagnos)
Och tex vad hände med cystan? är den kvar? har den växt? Haha!!
Galet vad mkt som är fel. haha!! Men tänk så mkt som är bra!!

Sovit gott, och länge. så är utvilad efter gårdagens bravader. :P
Tror jag ska ta mig ner till stan snart. sugen på gå på konstnärshoppen :)
Pyssel och mys. Känner mig så galet händig. :)
men vi får se vad som händer.
Jag är iaf sjukt vacker idag. ungefär som vädret ute. (hoppas ni har lika fint väder som här annars kan det tolkas fel) haha!!

Kärlek och Händig, är dagens Ord! vilka är dina?

PEEZOUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar