14 okt. 2011





Jag har så sjukt mkt julkänslor.

jag vill bara julpynta, lyssna på jul musik och dricka julmust!!

varje dag är en dag närmare jul. så låt dagrna gå på fort. :P haha!!
Jag är så taggad, jag älskar jul. gillar inte dom här dagarna, det är bara kallt men för varm för vinterjacka. så istället går man runt och fryser hela tiden. :P HAH!!
Därför jag håller mig inne så mkt som möjligt. tänder några ljus och smyglyssnar på Tommy Körberg!! haha!!

Rasmus jobbade till typ 6 i natt. så han är lite små trött.. Jävla hemmakväll!!!
och han jobbar i kväll. jag får aldrig pussa på min älsk!

Funderar på att dra mig ner på stan och slänga pengar på onödvängiga grejer. men jag köper ju bara bra grejer hela tiden. :P haha!! nämen vi få väl se vad dagen bjuder på. kanske borde plugga. :/ men hur kul är de...

well, livet är underbart och jag är kärleksfull!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar