13 okt. 2011

det vart en snabb visit till Annelie och Tomas, Ätsoppa, :) hah!
inte helt fel, godare än vad jag trodde iaf, :) andra gången i livet jag äter de..
hahah!! sen får vi väl se hur roliga vi är att sova brevid varan, hört att man blir lite gasig. :P hahaha!!
Men jag antar att det är tur att vi båda åt de.. :P hahah!!

Har annars ett hemskt minne från gaser, Jag Pappa och emma sover i en husvagn, och emma och pappa har käkat surströmming. hahahahah!! Oj, nu märks det att jag är trööt..
sånt ska man ju inte dela me sig. haha"!

I morgon blir det kanske lite plugg. vet itne ens vad det är för dag i dag.. sånt gillar jag :D hahah!! städa borde jag oxå göra.. men vi ser väl :P haha!!

akward inlägg kände jag, men jag kan va lite akward i bland så grattis :D
hooppas ni har haft en underbar dag. för det har jag!!

PEEZOUT Akwardness. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar