24 sep. 2011

Helg, Helg o du heliga helg.

Göra absolut ingenting är min favorit!!!

igår vart de tacos, och bowling!!!! Jag vann första spelet mot rasmus danne och angelica. jag vann mot rasmus :D hahah!! Dock itne så höga poäng men ändå.. :P

Jag ber om ursäkt att det blev två likadana inlägg i går. lagg!! 3G nätet låg nere och inget gick som det skulle.. och jag be även ursäkt för min vackra felskrivning tack vare iphone. det ska stå vakenheten istället för nakenheten. snuskerier.
tack för upplysningen.

jag hade tänkt att sova aslänge i dag. men steg upp när rasmus for vid 9.
Ikväll planeras det lammstek, bira (cider) och trevligt sällskap. vars vi hamnar få vi se senare. :P man vet aldrig.

YOU R PERFECT IN MY EYES!

föresten är världen galen, haha!! Vilka människor det finns. hahah!!!
Tokiga fruntimmer..

KÄRLEK TILL ER ALLA! Och hej solen, vi har saknat dig.
(även om jag älskar regn)


PEEZOUT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar