8 aug. 2011



Suttit och kollat på en hel säsong vänner, och jag gillar inte ens vänner..
Men nu när man fick streck se så vad det faktiskt inte så pjåkigt... :P

Sitter med tända ljus, mysmusik nu saknas bara rasmus!!!
jag är trött, och har sjukt ont i nacken och höften.. jag vet inte vad jag har gjort.. :P
Lr ja, jobbat heltid i 7 veckor, från ground 0 :S

Haha, men jag mår annars sjukt braa!!, dock lite såvrt att bestämma om jag ska till stugan eller inte... jag vill verkligen va med rasmus har ju inte tr'ffat han nästan på hela sommaren :S
jag saknar han!! Även om vi spenderat varje natt i hop, så har vi inte träffats. jag har sovit, han har sovit, jag ha jobbat han har jobbat, hur social är man när man sover?
Men jag vill ju även till stugan och träffas Jonas och Demian, så jag vet inte, vi får väl se.. :)


jag sänder kärlek och Respekt till er alla!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar