9 aug. 2011

Lycka!!!

Nu ligger jag i en skön säng hos emma. :)
Till mitt nattliga sällskap har jag Missy-mys!!!
Nöjd med dagen :)

Ätit middag i stugan med mami, Stefan, imma. Jonas och Ramon har inenhet aning hur det stavas men :P
Jättemysigt!!!
Spelat spel, dom på tyska vi åå svenska. Men det gick ju de oxå.
Så ja, som no kanske märker så for jag till stugan ändå,
Rasmus ska ändå bara jobba i veckan så...

I morgon kommer även Thomas till stugan. Men 2 kompisar. Så det är verkligen fullt hus. Haha. Så jag blev utslängd ur stugan och får sova hos imma istället. Men det går ju lika bra, vet inte om jag är så taggad att mitt i nattsömnen måste byta säng lr nått för att alla ska få plats. Hahah^^

Hur som haver, klart jag saknar Rasmus!!!
Och mina bäbisar så klart, men far nog hem på fredag. Så, det ska jag nog klara!!

Kräftskiva på lördag. :) Rasmus Pekka Malte och Sarah va och handlade till den i dag. :) tur Sarah hängde på och styrde upp grabbarna :)

Men men, nu sla jag sova, Hardy work tomorrow. :)


Love to all!!!

PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar