23 juni 2011

Hej sara! Hoppas du läser detta, jag vet inte hur man svarar på kommentarer från mobil,
Så här kommer svaret: vi ska bara ta det lugnt. :) ba mysa. Jag lär ju va halvdöd så:P

För er andra och kanske sara oxå, kommer nu ett blogg inlägg.

Gårdagen va läskig, började 06.45 som ni kanske visste. Men vad jag inte visste va att jag skulle va själv fram till 07.30
Som tur så hade jag nattpersonalen som hjälp. Så lite instruktioner fick jag.
Men det va ändå lite läskigt. :P men det gick bara bra, :P
Va nå små saker jag glömde, men inget allvarligt.
Så idag har jag lite mer kött på bena, :P

Ikväll blire midda med Pekka och hans nya tjej. :) ska bli kul att träffa henne, :) spännande:) så jag antar att det kanske kommer en uppdatering till ikväll få se :P
Men för nu,


PEEZOUT!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar