22 juni 2011

Hej, jag vet att jag har varit kass på uppdatera, men jag har varken haft tid lr ork :a
I förrgår va första dagen på jobbet, gick bättre än vad jag trodde att det skulle gå :P
Haha. Har väl inte riktigt hittat tempot lr hur man gör allt snabbast, och i vilken ordning :P
Men det kommer :)

Trött, sovit jättedåligt i natt, c 3 h om man räknar ihop, så lite amå trött ja,
06.45 idag imorgon och fredag. :P dock slutar jag tidigt på fredag, vid 2 men ändå, hahah^^ det lär kännas om jag inte lär mig att sova på nätterna :P

Planen va att vi skulle fira midsommar hos pappa, men som ni ser jobbar jag dag, och Rasmus jobbar dagen efter. Så det blir nog att va hemma :) men nu ska jag ta och hoppa av bussen och gå till jobbet vi hörs!!!


PEEZOUT!!

1 kommentar:

  1. ska ni bara vara hemma och ta de lugnt på midsommar eller ska ni festa ?

    SvaraRadera