30 apr. 2011


ursh...
igår kasterade vi både udda och schampie. awesome skulle ocå klippas men han hade bara en bboll... så vetrinären hade inte tid med 3 op..
detta är nog bland det jobbigaste jag har varit med om!
Oron är fukkin oändlig. jag vill ha mina älsklingar kvar!
att se dom i går va så jälva jobbigt.
NerKissade... NerSpydda... NerDrogade...
detta vill jag aldrig göra om.. men på lördag börjar det om...
Då ska vi in med awesome och klippa Bollen...
Ursh, jag vill bara att allt ska va bra, och att allt läker i hop bra..

Lite humor fick jag iaf igår..
Vi hade just kommit hem. jag hade gjort iordning till schampie och Udda på Toaletten.. och sitter ute och röker..
Då hör jag ett jälva oljud från toaletten. jag får panik springer dit.

Då har min älskade Schampie Hoppat upp på bänken. och bäng och klantig som hon är så fäller hon ner sköljmedelsflaskan, rakt över udda. som ligger asbäng och lelös på golvet. och eftersom jag inte ville få in sköljmedlet i såret så vart det handtvätt. satt och tvättade henne me vatten och toapapper i typ 1 timma...
Nu är hon pigg nog att tvätta sig själv..
men jag mäker att dom har ont.. iaf Udda. Hon är galet seg och smyger sig fram.. jätte försisktg.

Schampie, hoppar från fönster till fönster för att se vad hon missar där ute.. 'släppte ut dom från toan för nån timma sen. första hon gör är att springa till altandörren och jama...
Nädu lilla dam, det dröjer iaf 14 dagar innan jag släpper ut dig..

Nu får ni hålla tummarna på att det inte blir nå senkomplikationer och att dom klarar sig.. och även för lillknodden nästa lördag...
Glad att annelie ska hjälpa till med att ta bort stygnen.. det hade jag aldrig klarat. rent praktiskt. visst. men inte psykiskt! jag vill inte skada mina bäbisar mer än jag redan gjort...

Jag kommer aldrig förstå varför jag kastrerade dom..förstår inte meningen med de.. men det är nått jag får leva med.

Hur som haver i kväll är det fest hos Frajs. han har fyllt år.
Även ett storgrattis till Andre som fyller 26 i dag :D
Och även firar 4 års förlovning med mig MICHAELA!!
Grattis till er!
Hoppas vi syns i kväll :D

Hoppas ni alla får en underbar valborg och akta er för elden...

PEEZOUT PYROMANER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar