28 apr. 2011

IGår va jag och mysmjos på stan och åt glass.
Jag saknar verkligen min älskling! Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, och jag har ingen ork.
Men som tur så kommer hanju hem i kväll. ska försöka hinna städa innan dess..
Men innan det så äre prov.
Känner mig inte alls säker...
'det är så jäkla mkt vi ska kunna. och så svåra grejor..'

men men, annars mår jag bra. halsbränna och solexem, rinnig näsa och rufsigt hår.
Galet galet galet.. i want my baby home!

Men solen skiner och fåglarna kvittrar. jag är dyng nervös inför morgon dagen, då mina älsklingar ska förlora deras diamanter... :S kastrering sterilisering, och könstjuveri.
jag känner mig som en dum människa. plus att jag har ingen aning hur jag ska ta dom dit, eller hem...

Hur som haver ska jag nog gå ut nu, njuta av solen en stund innan provet,skolan,ochstädningen.
'

PEEZOUT CAT's N' ICECREAM LOVERS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar