8 apr. 2011

Hypokondriker hypokondriker åhåååå hypokondriker...

Som ni kanske förstår så va de inge fel på mig :)5,5 n still kickin..

Är grymt uttråkad.
middagen åts redan vid 3 (grillat) rasmus for vid 4 och jag har absolut inget att göra...
Doften av bea sprider sig i rmmet. får mig att mår illa.
Borde ta och plocka bort från bordet, men jag har ingen energi.
jag har sovit förlänge i dag, ca 12 h i natt och 2 timmar nu på eftermiddan, vet inte om jag sover så länge för att jag behöver de eller om jag bara är uttråkad. :P

Sitter och pratar med underbara GK och konstaterar att jag ska sno hennes barn :D
SAKNAR DIG! Och nyficken på krabaten :D

planen för ikväll eftersom jag inte har något att göra är att plugga...
Men kommer nog sluta med att jag sitter och ser nått awesome på datorn, ;P

Hur som haver, som ni märker har jag inget vettig att skriva så jag lägger ner, tills det kommer upp nått värt. :P PUSSS!


PEEZOUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar