9 apr. 2011

Har fått in nått i ögat som inte vill komma ut..
Det gör jätte ont och syns inte,. troligtvis är en Vagel på G..
OgillaOgillaOgilla. Men som tur så har jag två ögon så jag klarar mig, :)
Jag är lycklig! Jag är uttråkad och mätt i magen..
Jag mår bra, och livet är en underbar gåva.

Jag förstår inte hur man kan vara så kär som jag är! Fortfarnade efter 4 år..
Jag är så lycklig, och lyckligt lottad :)

Jag vet inte vad jag skulle göra utan den kärleken jag får...

Kärlek är att ge mer än vad man tar.
Kärlek är pirr i magen och darriga knän.
Kärlek är att vakna varje morgon med ett leende på läpparna.
Kärlek är att älska alla brister och fel.
Kärlek är att älska utan att kräva något tillbaka.
Kärlek är vad varje människa behöver.
Min kärlek heter Rasmus, och han är mitt allt...
Kärlek är mitt allt...

PEEZOUT LOVERS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar