8 sep. 2012

Igår började Projekt DockHus!
För er som känner mig vet ni att min stora dröm är att bli inredare. :)
Så då tänkte jag, jag köper ett dock hus, och inreder, då kan ajg ju andra å fixca hur mkt som helst :)
än så länge väldigt nöjd, lång bit kvar mer. rummer ovan är jag sjukt avis på tapeten, den skulle jag vilja ha själv, här hemma :)

de tre rummen som är tända är alltså tapetserade

Närbild på rummen, den gråvita ska kanske upp en panel. har inte bestämt mig. vi får se :)
Golv ska även bytas. :)


Sen Gjorde vi naglarna :) Vi va på Barnenshus å shoppade å då hittade vi de sötaste, NagelGlitter å de minsta förpakningarna. :P haha!!
jag grön/blå Icca Lila.
Pillergöra. :P haha!!


Nu ska jag ta å äta nå lunch kasnek, Önskar er alla en underbar fortsatt helg :) 
Puss!!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar