14 juli 2012



Soolen skiner i dag :) Yaay! Dock mkt moln på himlen, men jag har då shorts på mig.
ska snart till jobbet.. 12idag-14imorgon

spännande morgon, Jag har gjort allt jag brukar på morgon, plus lagat mat, och ändå har jag hur mkt tid som helst över :S tiden går sakta, lr ajg som är extra snabb? I vanliga fall brukar jag ändå smygstressa i slutet..
men.. Hehe!

Knske fick en extra energi kick av solen!

Åh, jag vill till åsele, jag behöver nya sockar, köper nya sockar varje år, men verkar som jag missar de i år. förut va det alltid burträskmarknaden, förra året vare Åsele, fast åsele är nästan för stort, då väljare jag hellre burträsk :) haha!

Huvudvärt i dag, har haft huvudvärt nu i några dagar, :/ så kan de gå. tror de kan bero på att jag sover i olika sängar hela tiden, jobbet, stugan,hemma.. det gör nog ganska mkt.. :P

Tänkte bara önska er alla en fantastisk lördag! för mig känns det som måndag typ :S ha!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar