24 juni 2012




Ja, glad midsommar vare i helgen!

jag å rasmus å sarah å kroffoffer for ut till pappa. myste, åt och spelade spel.
väldigt mysigt!

sarah och kroffe for hem på lördagen, men vi stannade tills i dag.
jag har fått mig min efterlängtade matberedare! äntligen,! taack älskade far! du är för snäll!!

sen for vi hem, jag sov nån timma, sen for vi ner till stan, busstation, där Markus och Lina kom  med bussen från sthlm. Nervöst, men det gick bra! har ju ändå känt han i typ 11år så, :P
varit och visat dom runt stan, dock va ju nästan allt stängt men.
sen i morrn jobbar jag 11.30-21.30. sen på tisdag, kommer dom hit, kanske käkar nå mat, myser, och sover över! :) puss på dom! hur fantastiska som möjligt!
sen ledig ond,tors, och fyller år fre, :) sen jobbar jag natt,lör-sön. :)
allt går så fort.
näästa vecka blire nog att fara å fiska med papi i lycksele, längesen, men har varit en tradition. :)
lite ensamtid, med min andra favorit kille i världen! Kärlek.


men nu är det nog dags att gå å sova snart, :) hoppas ni alla har haft en underbar dag, o0ch en underbar midsommarhelg!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar