30 juni 2012

igår fyllde jag 23, några gråhår rikare, och ett år mer erfarenhet och njutning.
hade en fantastisk dag, :) 
detta är lite av vad jag fick, 2 badenbadenstolar, ett cafe set, :) och en städad ute plats :)
pengar, målar grejs, massa bra saker, :) 


dock är jag lite trött idag, 
kan beror på att det är mörkt ute fortfarnade, regnet öser ner.
igår va det iaf uppehåll, men solen va frånvarande, men vad gör de, när ens nära och kära lyser upp tillvaron.
och bäst av allt med hela födelsedagen va att min älskade Schampie kom hem!!
grät henne dyngsur av lyckotårar!


men nu ska jag fara å jobba, 26h, men sen blire å dra till lycksele!
sen stugan, så komigen solen, lys upp världen! kärlek!

och taack än en gång för alla som gratulerade mig, :)
Evigt tacksam! Hade en fantastisk dag!!
Kärlek!


PEEZOUT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar