10 juni 2012

Hej Söndag. 
Du ska snart börja skina. :)


Mötet gick väl så där, "Goda nyheter" men kände mig så total tom bara för att jag inte fick "skälla" 
hur som helst.

Sedan begav sig jag emma och Tobbe till Käre Far och firade han för att han har fyllt år :D
Käkade gott, spelade spel, och såg på inspelad film på mig och emma när vi va små. OMG! Haha, man va ju inte riktigt klok. haha!! Tur man har växt till sig  :P 
Haha!
kvällen slutade 2.00 trött, va nästan vaken 24h, :S ha! 
vaknade vid 7-8 dagen efter vi gick ut på långprommis. och sedan tog jag mig hem. somnade typ direkt :S sov till långt in på kvällen, :P 
men när jag väl vaknade va jag lika trött ändå. Ronja kom förbi klippte henne och snackade och mös. sen somnade jag väl vid 2 sov ända till halv 11. tror på nått sätt att det behövdes. :P
Haha!!

Galet galet.

Nu har iaf Rasmus semester, och "jag med" Är ledig till på lördag. 
jobbar lör/sön/mån.. 

Men mkt händer ändå i veckan, Ronja tar studenten, Och Mika fyller år. :)
Även om det är samma dag dock. :P haa!
så de blir nog bra. sen blire väl nån bio.

Skatteåterbäringen har ju kommit. Dock så förbrukas den ej, utan åker direkt in till Indonesien kontot. :)

Aja, Nu ska jag väl hitta på nått värt. vi hörs! Solen börjar komma!




PEEZOUT!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar