25 maj 2012



Sitter ute på uteplatsen, laptopen i knäet och lyssnar på regnet som rinner ur stuprören.
det är otroligt varmt i luften. Känns som en Sommardag med Åska. regnet tilltar mer och mer.
Sommaren är här!

Idag är det Yran, men det har aldrig riktigt varit nått för mig..
Inte varit min helg. Har bara spenderat kanske nån timma sammanlagt på ålidhems högtidsfest. :P haha!!
och i år blir det inget heller.
melodifestivalen och mordag är jag mer inriktad på. Tyvärr så jobbar rasmus hela helgen.
men jag klarar mig nog. haa!

solen har varit stark idag. efter bara några minuter hade jag fått steck efter mina shorts på benen.
Roligt. äntligen! få lite färg på kroppen, :)

bara för att rasmus städade i går, blev jag sugen på städa idag. fast nu är ju inget stökigt.
så blir en maskin tvätt, och kanske om det slutar regna plocka nå ogräs.
vi får se, vi får se.

Min dröm om att skriva en bok har återkommit.
Men inte alltid om samma sak. har inte minne nog, lr kundskap. men man ska aldrig ge upp sina drömmar, man kan bara lägga dom på hyllan ett tag, och sedan ta fram dom när dom känns mer realistiska. :)

Nu åter till att spela lite spindelHarpan, tills regnet slutat iaf :)
Ha en underbar helg allihopa!
Puss!



PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar