26 maj 2012

Hej Lördag. 
Eurovisionsongcontest ikväll då.

But for now, sitter jag ute i solen och njuter. fast det är konstigt väder i dag. soligt men mkt dismoln.
Men ändå behagligt varmt. igår va det nästan för varmt. :P
känns skönt att inte vara en minsta bakis, som resten av umeås befolkning verkar vara. :P
haha!

Har upptäck hur svårt det är att äta minst 3 ggr per dag, med jämna mellan rum, lr att hålla ungefär samma tid vajre dag. Inte ofta man vaknar samma tid varje dag när man är ledig. ha!
då tappar man som sin struktur på vardagen. haha! men jag har bestämt mig för att lyckas och därför kommer jag klara de :) 

rasmus jobbar idag oxå, och i morrn, så jag funderar på att kanske ta mig ut till papi. lr nått. fast man vill ju ogärna åka buss en dag som denna, 
men i morrn tror jag att jag hänkar på han. förbi farmor och sedan till viveka, :)
men som sagt vi får se vad det blir!

näe, nu ska jag återgå till att solen får min hela uppmärksamhet! 
Önskar er en awesome dag!
Puss!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar