5 maj 2012

Hej lördag, varför så julig?

riktigt innemysarväder ute, :P
skulle bara haft en öppenspis att suttit framför, :)

rasmus ligger fortfarande och sover, inte så oväntat, eller ovanligt. 
men det skulle vara roligt om han nån gång skulle vakna vid 9-10 nån gång. haha
jag får väl fortsätta drömma. haha!

jag städade faktiskt igår. jag dammsög och plockade undan, stolt!
kanske fortsätter i dag, we'll see we'll see. 

funderar på att testa plankorna som jag köpte i vintras idag, har faktiskt "grillat in" dom.
vi får se, vi har allt för en succé iaf! :D
blire nått så får ni veta. haha!!

hade ju dock varit roligare om rasmus inte skulle springa i väg och jobba,
but somebody needs to bring home the Bacon, haha!! fast nu gör jag ju ändå de, lite iaf,
så mkt jag kan och får! :D 

Rasmus far på konferens till jönköping på tisdag/onsdag eller vare ons/tors. however så ska jag jobba Tis/ons. to bring home lite bacon. haha!! 

Önskar er alla en mysig dag i detta busväder, :)
puss!


PEEZOUT!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar