17 maj 2012

gårdagen blev väldigt mkt gjort.
började dagen kl. 7.00 duscha, klä på mig och får till Vårdcentralen.
där det blev åderlåtning. första gången det inte gjorde ont på Backens VC.
hur som helst sen väntade jag tills kl blev 9 växlade pengar och kom på att jag skulle gå å sola.
åkte buss ner till stan och gick över till teg för att sola, höll på blåsa av bron några ggr men jag överlevde.
gick förbi sarah på jobbet och snackade lite.
sedan gick jag upp till haga och hälsade på Farmor :) GULL! hade en otroligt mysig dag.
sen kom pappa och vi får på äventyr på dyrlika affärer.
sen så minns jag inget mer av dagen, har för mig att jag kanske kollade på ett lr annat Glee avsnitt.. :P

Idag har jag varit och träffat Sarah på stan, :) satt mest å snacka gojja, vi båda va ganska trötta båda två. hon av att sovit förlite och jag av för mkt. :P ha!

sen hem och fortsätta Med Glee! Gotta love it!! Gotta live it!! :) Käärlek!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar