10 maj 2012

åh, underbara daag!!

har spenderat hela dagen med min käre Far!
vi har varit i lycksele, dollarstore, hälsar på edholms, köpt bröd. Världens godaste :)

Mjukt & Hårt Tunnbröd som Kerstin har bakat!
Klappat hundar, 3st söta små lurvetussar.
njutit av deras otroligt vackra gård! Loveit! Nostalgi.

Hittat fantastiska grejor på Dollarstore, men måste tillbaka dock med större budget :)
Köpt mitt efterlängtade rivjärn, ett sånt jag länge velat ha. praktiskt och bra.
En Ljusfat, fast jag ska ha det som severingsfat tänkte jag. jätte fint!
massa annat bra har jag oxå hittat.

och på vägen hem tittade vi en lite felparkerad bil växer visst en björk i bilen. :)

nu är jag hemma, har tjuvsmakat brödet, MhMhMh! Fantastiskt. ska spara tills rasmus kommer hem.
Katterna är ute och springer, länge sen dom va ute.
hoppas alla har haft en fantastisk dag, och kommer få en underbar helg!
Massa Kärlek till er Alla!


Ps. gillar nya sättet hur man kan lägga in bilder dock på bloggen, Awesome!! Puss



PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar