2 apr. 2012

underbar helg!

fantastik lördag, tack alla deltagande.
med vissa undantag. :P haha!! Men allt kan ju inte va perfekt.
men helt underbart. dock lite små slitet att stiga upp tidigt i söndas för att städa och göra tårta. :P haha!! sen vare midda hos Lindgrens. :)

Helgen har varit awesome!
Älskling är alltid awesome!
Grattis än en gång min kära själsvän!

Nu ska vi på dejt. bio. John carter, Finelly :D
haha!! Ska bl spännande, haha!!
Jag tror på den, rasmus är väl inte lika taggad som jag men.
vänta du bara :P haha!!

Fortfarnade lite små sliten efter helgens bravader, men så skare väl va.
det ska väl kännas att man syndat. haha!!
Gillar faktiskt att jag blir så äckligt bakis, för det är ju jätte roligt att vara onyckter. så tack bakisheten att du gör min så galet otänd på att vara full. :)

Blir nog lite stugan i påsk. hoppas på att thomas kommer upp.
och att emma är ledig!
Synd bara att rasmus jobbar istortsätt hela påsken, men men.

Hoppas ni alla har haft en underbar helg.
puss!

Kärlek är komunikation, förståelse, tillit, och ödmjukhet!

PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar