18 apr. 2012

Multimedia message

Jobbar i morgon, kommer bli kul. Men jag va helsäker på att det va i övermorgon. 
Trodde det va den 17de i dag, inte 18de :P
Gillar inte när det inte är som man har tänkt. 

Det är så sjukt galet, när man absolut inte har nått att göra blir minsta grej så sjukt stort projekt. 
I gotta find me a hobby. Haha, bli nog bättre i sommar när jag jobbar mer. :) få lite rutin. :)

Har ännu inte fått mina betyg. Förstår inte vars dom fastnat.. :S 
Få jag dom inte snart kanske jag inte får lön, och ännu värre kanske inte jobbet :S 
Har ändå ringt dom nästan varje dag..

På tal om jobb, jag saknar mina gamlingar :) 
Tror jag måste fara och hälsa på snart :) 

How ever, nu måste jag sova så jag tar mig upp i morgon. :P puss!!

PEEZOUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar