25 apr. 2012

hej onsdag. hur mår du? själv är jag lite tät i näsan. tror faktiskt det är katterna.. :/ men hoppas självklart på något annat. inte för att jag skulle ta bort katterna om det va dom jag va allergiska mot. aldrig i hela mitt liv. dom betyder så mkt mer än en otät näsa.. ha! jobbar i morrn kortpassa, men det lilla är iaf nått. sen jobbar jag tror jag 13.00 den 30/4 till kl. 12.00 den 1/5 Mkt natt, men det är trevligt, går riktigt bra. :) Idag ska jag på födelsedagsfika hos ronja och elias, Elias fyller år :) så snart ska jag ner på stan å kika vad man kan hitta på till han :D sen kanske träffa mamma, :) we'll see. :) Sitter och kompletterar Rasmus Kokbok med dröm recept. nu saknas bara en matberedare. men men. det kommer väl. haha!! mys listan på spotify spelas, rasmus ska snart slitas upp ur sängen. bra dag, jo jag tror de :) Puss, och ha en awesome dag! PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar