19 mars 2012



kan inget annat än att älska den. :)

den är så förbannat behaglig, älskar den.
och att det är min kära bror som har gjort den är ju bara ett plus. :)
Känner stjärnan ;) ha

rasmus är och jobbar :/ hela tiden.. men hoppas det går bra, han ska ha nån som provjobbar :D hehe.

Jag saknar så många, jag är inte en sån människa som ska va utan dom ajg älskar.
Thomas, Sebastian, pappa, mamma, Emma, jag behöver er närmare..
och ändå är ajg så sjukt dålig på att höra av mig.

jag ska försöka förbättra mig :)


Vad ska man hitta på ikväll då?
nått kommer jag nog på. :)
hade det itne varit så m,kt att stöka fram och stöka bort hade jag nog målat.
det blir ett måste när vi flyttar ett extra rum ås ajg kan ha allt framme. :P då gör jag de nog oftare. :P

Men men, önskar er alla en fortsatt trevligt kväll. puss


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar