30 mars 2012

hello.

Idag när jag vaknade ringde mjos och fråga om jag ville följa med på flex fotografering.
självklart sa ja!
satte igång en tvättmaskin, sen ner på stan.
åh vad fina bilder! han är så otroligt vacker!!

Sen när jag kom hem satte vi i gång att dammtorka och rasmus får och handlade.
sedan grillade och åt, Helskota så gott!! Flerre!! tänkte att vi skulle testa grillen innan morgondagen :D
sen satte vi igång å städa igen!! så nu är det skinande rent!! nöjd!
har tillochmed dragit fram soffan, man hittar alltid spännande grejor.. :P

En tråkig sak är att jag tror jag börjar bli allergisk mot katterna :S
har varit "tät" i näsan från och till i typ 3 år :S och nu har det börja klia i näsan och ögonen.. :S fast ajg tror det är awesome göre faktiskt, för med schampie och udda har det ju gått bra, säger danne oxå, gick bra innan awesome kom.
Men vi får väl se :P haha!! jag lider igenom tills det blir värre. då får vi väl se vad som händer?! :P

Önskar er en underbar helg!!


PEEZOUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar